melkban24

melkban24

melkban24

melkban24

خرید، فروش، رهن و اجاره ملک، آپارتمان و ویلا به صورت آنلاین در سایت ملک بان 24

ملک بان 24

خرید، فروش، رهن و اجاره ملک، آپارتمان و ویلا به صورت آنلاین در سایت ملک بان 24
اولین ارائه دهنده خدمات آنلاین خرید، فروش، رهن و اجاره ملک بر پایه تکنولوژیهای روز دنیا به صورت 24 ساعته در سرتاسر ایران، با امکان نمایش تصویر و فیلم ملک های مالکین و آگهی های مشاوران املاک با بالاترین کیفیت و سرعت ممکن.
باور ما بر پیشرو بودن و اولین بودن در این امر از آنچا نشأت می گیرد که شواهد حاکی از این است که اولین سایتی که به صورت حرفه ای نمایش تصاویر (عکس و فیلم ملک مورد نظر) را به چرخه معاملات املاک اضافه کرد سایت ملک بان 24 بود و با اندکی جستجو متوجه خواهید شد که دیگر سایت های ملکی همگی پس از ملک بان 24 به این سمت روی آوردند.
تمرکز اصلی خدمات سایت ملک بان 24 بر دفاتر املاک و مشاورین حاضر در بازار مسکن می باشد، زیرا باور ملک بان 24 این است که بازیگران اصلی بازار خرید، فروش، رهن و اجاره مسکن مشاوران و دفاتر املاک می باشند، به همین منظور با ایجاد فضایی امن و دادن دسترسی به مدیران و مشاوران املاک به آنها این امکان را می دهد که با استفاده از کامپیوتر، موبایل، تبلت و دیگر وسایل دیجیتال به شرط اتصال به شبکه اینترنت بتوانند در هر مکان و هر زمان خدمات مشاوره ملکی خود را با بالاترین کیفیت و بدون هیچ هزینه ای به تمامی متقاضیان بازار ملک و مسکن ارائه نمایند.
مدیران محترم برای استفاده از خدمات آنلاین معاملات ملکی سایت ملک بان 24 می توانند از طریق صفحه اصلی سایت ملک بان 24 وارد فضای ورود مشاوران شده و در آنجا در قسمت کلمه کاربری شماره موبایل خود و در قسمت رمزعبور 12345a را وارد نموده و وارد قسمت مدیران املاک سایت شده و از امکاناتی مانند تعریف مشاوران، ثبت آگهی، دفترچه تلفن مشتریان و مالکان و .... نیز استفاده نمایند.
از دیگر خدمات ملک بان 24 نرم افزار مدیریت نوین املاک ملک بان 24 می باشد که توانسته با فرمتی ساده و به روز و به دور از هرگونه پیچیدگی های انفورماتیک و استفاده، تمامی خدمات و موارد مورد نیاز دفاتر املاک اعم از امکان تبلیغ دفتر املاک خود برای مشتریان و تمام مردم ایران، امکان ثبت آگهی به صورت آنلاین و بدون هیچ هزینه ای بر روی سایت، امکان ثبت آگهی ویژه بر روی صفحه اصلی سایت ، امکان جستجوی فایل های مالکین سراسر کشور به صورت رایگان، امکان مدیریت دفتر اعم از مدیریت هزینه های دفاتر املاک، مدیریت قراردادها و .... می شود.

خدمات جدید دیگری نیز از ملک بان 24 برای مشتریان و مخاطبان اصلی سایت بویژه مدیران و مشاوران محترم املاک اعم از دفتر کار مجازی مشاوران املاک در راه است که در آینده ای نه چندان دور ارائه خواهد شد.
نمایش روزانه فایل های ملکی به بیش از هزاران بازدیدکننده آنلاین سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.