melkban24

melkban24

melkban24

melkban24

کمک دولت برای خرید مسکن کفاف خرید یک متر قبر را می دهد

ملک بان 24

کمک دولت برای خرید مسکن کفاف خرید یک متر قبر را می دهد


خسروی از تسهیلات کم دولت برای خرید مسکن خبر داد و گفت: متأسفانه تسهیلات 50 یا 60 میلیون تومانی پاسخگوی نیاز متقاضیان نیست و باید دولت در این زمینه اقدام جدی بکند.

علیرضا خسروی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه ما در حال حاضر نان مسکن مهر را می‌خوریم گفت: در صورتی که این 2 میلیون واحد به متقاضیان تحویل داده شود بار عظیمی از اجاره‌نشینان به واحدهای خود می‌رسند.

 

وی اظهار داشت: در حال حاضر انباشت تقاضا ناشی از ازدواج‌های هر ساله وجود دارد و ما متأسفانه ایده و راهکاری برای این متقاضیان نداریم.

 

عضو کمیسیون عمران گفت: وجود این انباشت تقاضا اثر بسیار عجیبی در بازار مسکن می‌گذارد و این بازار را دگرگون خواهد کرد و قیمت‌ها چندین برابر می‌شود.

 

خسروی تصریح کرد: در حال حاضر دولت باید به فکر چاره‌اندیشی باشد به طوری که در کشورهای پیشرفته دنیا 80 درصد از قیمت ملک توسط دولت پرداخت می‌شود در حالی که در ایران 20 درصد از قیمت ملک به صورت تسهیلات از سوی بانک‌ها پرداخت می‌شود.

 

وی توضیح داد: در حال حاضر دولت به اندازه خرید یک قبر به متقاضیان تسهیلات می‌‌هد که این موضوع برای متقاضیان قابل هضم نیست و باید یک برنامه‌ریزی صحیح در این خصوص انجام دهد.

 خسروی خاطرنشان دکرد: تسهیلات 40 یا 50 میلیون تومانی برای خرید واحد مسکونی 200 میلیون تومانی کافی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.