melkban24

melkban24

melkban24

melkban24

تا پایان سال چند واحدمسکن مهر تحویل متقاضیان می شود؟

ملک بان 24

تا پایان سال چند واحدمسکن مهر تحویل متقاضیان می شود؟


طی مراسمی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر و معاون عمرانی استانداری تهران یک هزار و 320 واحد مسکن مهر به متقاضیان در شهرستان شهریار تحویل شد.
بهره برداری 50 هزار واحد مسکن مهر استان تهران روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر و معاون عمرانی استانداری تهران با تحویل یک هزار و 320 واحد به متقاضیان در شهرستان شهریار آغاز شد.
علی اصغر مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در امور مسکن مهر با اشاره به اینکه امروز 50 هزار واحد مسکن مهر استان تهران به متقاضیان تحویل شد افزود: 540 هزار واحد مسکن مهر در پنج ماه نخست امسال به متقاضیان سراسر کشور تحویل شده است.
وی با اشاره به اینکه تامین مسکن برای اقشار کم درآمد و ضعیف از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید است افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری 400 هزار واحد مسکن در استان های مختلف کشور برای تحویل به متقاضیان آماده خواهد شد و این جمعیت در آینده ای نزدیک خانه دار خواهند شد.
فریبرز واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز دراین مراسم با بیان اینکه مجموع تعداد واحدهای مسکن مهر تکلیف شده برای ساخت دراین استان حدود 327 هزار واحد است گفت: تاکنون بیش از 232 هزار واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان در این استان تحویل شده است.
دراین مراسم یک هزار و 320 واحد مسکونی سایت آ اس پ مسکن مهر شهرستان شهریار تحویل متقاضیان شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.